La cabana del pati de primària
19/02/20Fa uns dies ens van muntar una cabana de fusta al pati de primària i ens encanta!! És un espai on ens podem trobar amb tranquil·litat i compartir estones!!
Departament de Salut
17/02/20El Departament de Salut ha publicat un document per als centres educatius sobre el coronavirus.
SETMANA TEMÀTICA 2020
05/02/20La setmana passada vam estar treballant l’art contemporani a l’escola. Vam treballar diferents artistes, alguns fins i tot ens van venir a visitar. L’Elisa Capdevila, amb l’ajuda de tots nosaltres, ens ha fet un mural a una de les parets de l’entrada.
Amb tots els treballs artístics que hem estat fent, hem muntat un museu a l’escola. Divendres vam fer l’inauguració oficial. Aquí us deixem una mostra de fotografies d’algunes activitats conjuntes de la setmana.
FOTOS CONCERT DE NADAL
20/12/19Ha estat un dia ple d’emocions: el Concert de Nadal, el Tió, l’amic Invisible…Acomiadem el trimestre i l’any. Us desitgem un Bon Nadal i Bones Festes!
Fotos Concert Nadal
ELS PASTORETS
20/12/19Els alumnes de sisè han representat “Els Pastorets”. Bon Nadal!
GUIA DE LECTURA D’HIVERN
16/12/19No hi ha espectacle més bonic que la mirada d’un nen que llegeix. Günter Grass
Per veure els vostres infants llegint aquí teniu unes recomenacions per a aquest Nadal.
Bona lectura!
TALLER DE CINEMA A 6è
13/12/19Us presentem el projecte de 6è arrel d’una formació del departament d’educació sobre “Prevenció i detecció de violència masclista”. Dins la formació que es feia per professionals de l’ensenyament, al curs ens van dir de fer un projecte en forma d’activitat per treballar qualsevol aspecte dins aquesta temàtica. Així que conjuntament amb sisè vam decidir fer un curtmetratge i es va escollir el tema de “La roba no té gènere”. El que volíem reivindicar era que la roba no hauria de tenir sexe, o ser roba determinada segons si ets home o dona (dessuadores de Marvel per a nois i dessuadores de princeses per a noies, etc…). A més també volíem que quedés clar que separar la roba en un sistema binari d’homes i dones tampoc es el correcte. Que una persona transgènere ho hagi de passar malament quan va a comprar no els agradava, ni els semblava just. O qualsevol persona que vulgues comprar roba a la secció contrària a la del seu sexe. I aquest es el resultat! DESGENERATS! Esperem que us agradi i el compartiu perquè arribi al màxim de gent possible. Gràcies a totes les persones que de una manera o un altre ho han fet possible.
http://https://vimeo.com/378236707
LA CASTANYADA
05/11/19Dijous va baixar la Castanyera de la muntanya i ens va portar castanyes. Què bones!!!!
Gràcies per venir a l’escola Pau Vila!! Estem molt contents de que ens vinguis a visitar.
FOTOS CASTANYADA
Acomiadament de sisè
21/06/19Bona sort als alumnes que ja marxen de l’escola i comencen un nou camí.
Fotos acomiadament de sisè


