LA CASTANYADA A L’ESCOLA

Avui al Pau Vila hem tingut una visita molt especial, ha vingut la Castanyera!! Directament des del Montseny, ens ha portat castanyes per a tot@s!

Nosaltres li hem preparat unes dances i cançons per celebrar que ens hem pogut tornar a trobar després dos anys…ha estat un matí molt emocionant!!

Aquí teniu unes fotos de la festa

FOTOS CASTANYADA

COMIAT 6è

Avui hem acomiadat plegats als més grans de l’escola. Ha estat un dia ple d’emocions per a tothom…

Però no ens hem dit adéu, sinó fins aviat…Sempre serà la vostra escola i us rebrem amb els braços oberts!

Molta sort a tot@s en aquesta nou camí que comenceu!!

Mestres del Pau Vila

FOTOS COMIAT 6è

CONCERT DE NADAL

Ja  teniu aquí el nostre concert de Nadal virtual!!

Hem cantat i gaudit un any més de la màgia del Nadal…

Esperem que us agradi!!

L’equip del Pau Vila us desitja… Molt bones festes!!!