EL NADAL ARRIBA AL PAU VILA!!
14/12/22Famílies!!!
Comença a fer olor a Nadal per tota l’escola…Aquí us deixem un tastet del que estem fent per a preparar-nos.
La propera setmana acabarem el trimestre amb nadales, el tió i moltes sorpreses més!
Famílies!!!
Comença a fer olor a Nadal per tota l’escola…Aquí us deixem un tastet del que estem fent per a preparar-nos.
La propera setmana acabarem el trimestre amb nadales, el tió i moltes sorpreses més!
Avui al Pau Vila hem tingut una visita molt especial, ha vingut la Castanyera!! Directament des del Montseny, ens ha portat castanyes per a tot@s!
Nosaltres li hem preparat unes dances i cançons per celebrar que ens hem pogut tornar a trobar després dos anys…ha estat un matí molt emocionant!!
Aquí teniu unes fotos de la festa
Avui hem acomiadat plegats als més grans de l’escola. Ha estat un dia ple d’emocions per a tothom…
Però no ens hem dit adéu, sinó fins aviat…Sempre serà la vostra escola i us rebrem amb els braços oberts!
Molta sort a tot@s en aquesta nou camí que comenceu!!
Mestres del Pau Vila
Ja teniu aquí el nostre concert de Nadal virtual!!
Hem cantat i gaudit un any més de la màgia del Nadal…
Esperem que us agradi!!
L’equip del Pau Vila us desitja… Molt bones festes!!!
Durant aquests darrers dies hem estat treballant molt per donar ambient nadalenc a l’escola.
Aquí teniu una mostra de tot el que hem fet!!