CONCERT DE NADAL

Famílies!

Tot arriba i ja tenim aquí el vídeo del concert de Nadal d’enguany. Va ser una manera molt bonica i intercultural, d’acomiadar el trimestre i començar a celebrar aquestes festes. Tota l’escola vam cantar a l’uníson nadales d’arreu del món.

Aprofitem per desitjar-vos una bona entrada d’any!

Equip de Mestres

Teatre de Nadal 6è

Famíles,

Els últims dies del trimestre han estat plens de sorpreses. Els alumnes de sisè ens van preparar una obra de teatre i la van representar per a tots els infants de l’escola. Va ser molt divertida i ho van fer súper bé.

Us la compartim perquè en gaudiu a casa!

Bones Festes!

LA CASTANYADA A L’ESCOLA

Famílies!

Dijous vam celebrar a l’escola la castanyada i com cada any, ens va venir a visitar des de les muntanyes del Montseny, la Castanyera. Ens va portar castanyes i dedicar unes boniques paraules. Nosaltres li vam regalar unes dances ben alegres per celebrar la nostra festa. Vam gaudir molt amb la Castanyera.

Us deixem un recull de fotos, esperem que us agradin.

FOTOS CASTANYADA

FESTA FI DE CURS

Final de curs

Xocolata
calenta i dolça
feta amb paciència
i com cal.
Una tómbola
amb molts premis.
A mi m’ha tocat
un timbal!
Jocs,
balls,
patinatge,
coreografies,
titelles,
teatre i cant coral.
Festa de final de curs.
L’esperit de l’escola
és ben viu.
Arriben les desitjades
vacances
d’estiu!

(Lola Casas)

FOTOS COMIAT SISÈ

VETLLADA CULTURAL 2024

Famílies!

Divendres 3 de maig vam celebrar la nostra Vetllada Cultural. Com cada any, va ser tot un èxit i vam poder gaudir plegats d’una tarda de música, danses i moltes emocions.

Us compartim un recull de fotos dels moments viscuts.

Desitgem que us agradin!

FOTOS VETLLADA

COMENCEM LA SETMANA TEMÀTICA’24!!!

Avui hem rebut una carta i una peça d’un puzzle a la classe. Després ens hem trobat tota l’escola al pati per muntar el Puzzle i així engegar la Setmana Temàtica 2024, sota el lema “EL PAU VILA ES MOU”.

En acabar hem mogut una mica el cos, al ritme de la música!

Us deixem algunes fotos…

FOTOS

TEATRE 4t

Us volem compartir les obres de teatre que van preparar els infants de 4t A i B, fent una adaptació de “Cuento de Navidad” de Charles Dickens. Van representar l’obra per als seus padrins TEI.
Vam gaudir molt tots plegats!!

TEATRE 6è

Els últims dies de trimestre, vam poder gaudir de l’obra de teatre que ens havia preparat 6è.
Aquí us la deixem perquè veieu què bé ho van fer i com ho vam gaudir plegats!