LA LLUM A I4

La llum, el llum… i què fàcil és encendre l’interruptor ara… Però abans de descobrir la bombeta, és a dir, l’electricitat, com vivia la gent? Els nens i les nenes d’I4 han treballat diferents escenes de la història, dels avenços i de l’evolució pel que… Llegeix més»

LA MÀGIA DEL TIÓ

Avui, després de cuidar el nostre Tió i alimentar-lo molt, hem gaudit de la seva màgia.
Quins moments tan bonics i entranyables. Quanta alegria compartida!
Famílies molt Bon Nadal i salut per al 2025!!!
TIÓ