ESTONES PER GAUDIR DELS CONTES!
17/09/24El divendres vam passar una bonica estona a la biblioteca de la nostra escola, i aprofitant el bon temps vam sortir a les grades per gaudir dels contes a l’aire lliure.
Compartir aquestes estones ens omple d’alegria i de gust per la lectura.
Us deixem un petit… Llegeix més»

