EL BOTÓ MÀGIC ENS EXPLICA UN CONTE
07/11/18Avui ha estat un matí molt especial. Els nois i noies del Botó Màgic han vingut a l’escola i ens han explicat un conte molt maco” De què té gust la lluna?”.
Hem escoltat, hem cantat i ens ho hem passat molt bé!
Moltes gràcies per venir… Llegeix més»

