FEM D’INVESTIGADORS I INVESTIGADORES ( Classe de “Els Pumes”)
07/04/18La classe de “Els Pumes” estem fent d’investigadors, ja que ens hem adonat que hi ha coses de la nostra escola que ens agradaria saber, com ara quants alumnes hi ha en total en tota l’escola, si hi ha més nens que nenes o com són les classes dels grans, fan servir les mateixes coses que nosaltres?
Per això hem hagut de fer operacions tan difícils que en alguns moments hem fet servir les calculadores, també hem pensat les diferents maneres com podem mesurar: contant passes, peus, o fent servir el regle.
Ens hem adonat que si treballem en petits grups ens és més fàcil perquè ens repartim la feina i ens ajudem. La part més divertida ha estat quan hem anat a les altres classes, hem entrat fins i tot a les classes dels grans!!!! I cada vegada ens agrada més parlar en públic!!FOTOS: FEM D’INVESTIGADORS I INVESTIGADORES
Circular 12 – Comissió de patis
23/03/18Benvolgudes famílies,
Us fem arribar la circular 12 amb informacions de les tasques que està duent a terme la comissió de patis.
Salutacions i bones vacances!
CIRCULAR 12 – Comissió de patis
L’escola és notícia!
23/03/18
Exposició seguretat a internet
22/03/18Avui els alumnes de 6è han anat a fer una exposició sobre la seguretat a internet als nens i nenes de 4rt. Han parlat dels avantatges, perills, consells… que han après els alumnes de cicle superior en un projecte que va començar amb la visita… Llegeix més»
Sortida a CosmoCaixa 3r
15/03/18Els alumnes de 3rA i 3rB hem anat al CosmoCaixa a descobrir, a investigar, a saber molt més, però de manera visual i molt més propera i real, sobre el tema que treballem ara: l’univers.
Hem pogut també passejar pel Bosc inundat i veure la sala… Llegeix més»
EL NOSTRE POBLE
14/03/18Els nens i nenes de 2nB hem estat treballant el Papiol. Hem buscat informació i fotos, per elaborar en grups un power point. Esperem que us agradin!!
EL NOSTRE POBLE
14/03/18Els nens i nenes de 2nA hem estat treballant el Papiol. Hem buscat informació i fotos, per elaborar en grups un power point. Esperem que us agradin!!
Pla de consum de fruita- Març 2018
14/03/18Benvolgudes famílies,
D’acord al Pla de Consum de Fruita, us informem que avui dimecres 14, dijous 15, divendres 16, dilluns 19 i dimarts 20 de febrer, a l’hora del pati, repartirem fruita a tots els alumnes de l’escola.
MADUIXOT, TOMÀQUET CHERRY, PERA, TAROJA i POMA.
Us recomanem que… Llegeix més»
Avui hem fet croissants!
13/03/18Avui hem començat un nou taller amb el que farem més dolços o salats alguns dies dels alumnes de 3r. Avui la recepta ha estat de croissants amb xocolata i sense, boníssim! Ens ho hem passat molt bé i hem après una nova recepta. En… Llegeix més»

