3RD LEVEL WHAT CAN YOU DO???
30/09/18Welcome to THIRD LEVEL!!!
I’m sure we’re going to learn and enjoy a lot!!!
You can start to practice with this activity.
Welcome to THIRD LEVEL!!!
I’m sure we’re going to learn and enjoy a lot!!!
You can start to practice with this activity.
Hola a tots i totes!!
Avui hem aprofitat per sortir a fer un tomb per Collserola. Hem anat a les Escletxes i pels voltats, aprenent sobre com es van formar, el tipus de roques que podem trobar…
Aquests dies els vostres fills i filles han iniciat un nou camí a l’escola, moltes activitats i aventures els esperen…de moment sembla que gaudeixen!
Aquí us deixem un recull de fotos d’aquestes primeres estones a l’escola.
Fins demà!
Els padrins i fillols de cinquè i primer s’han acomiadat ja que comencen les vacances d’estiu, l’últim dia ens vam fer uns regals molt bonics, i emotius . Ha estat una experiència molt bonica i als nens i nenes de primer ens ha encoratjat per… Llegeix més»
Els nens i nenes de 2nB durant aquest trimestre han estat treballant el cos. Han realitzat uns lapbooks per grups i aquí teniu les exposicions del seus treballs.
Quina dia tan divertit que vam passar ahir!!! Vam fer jocs d’aigua, ens vam banyar a a la piscina i ens vam tirar per uns tobogans. Per finalitzar vam fer un bany d’escuma. Un dia perfecte!
Fotos St Antoni de Vilamajor
Ja acaba un altre curs i acomiadem els alumnes de sisè! Els hem obsequiat amb un petit àlbum fet per tots els alumnes del centre i ells/es ens han cantat una cançó. Per finalitzar, l’AFA ens ha convidat a coca.
Bon estiu i molta sort en la nova etapa!!!
Fotos acomiadament sisè