CONCERT DE NADAL’ 18
20/12/18Les joguines(poema)
El Nadal ja és aquí (Nadala)
Les joguines(poema)
El Nadal ja és aquí (Nadala)
PAPA NOEL
M’AGRADA EL NADAL
POEMA DE NADAL
VOLDRIA PASSAR UN NADAL COM CAL
NADAL DE COLORS
SANTA CLAUS IS COMING TO TOWN
NAS DE SATANÀS
Somiem tots junts
ODA DE L’ALEGRIA
“Amb els llibres per amics no et faltarà companyia. Cada pàgina pot ser un estel que et fa de guia.”
Joana Raspall
Cliqueu el link i trobareu recomanacions per escollir un llibre pel vostre fill/a.
Els alumnes de 5è hem treballat durant aquest trimestre a TC la Prehistòria i l’Edat Antiga, conjuntament amb Clil, que han estudiat els romans, fent un time line i amb plàstica, on han fet maquetes per mostrar i ensenyar als alumnes de 3r com es vivia en aquella època. Aquí teniu les imatges de l’exposició…
Ahir tots els nens i nenes de 4t vam agafar el tren fins a Sant Feliu de Llobregat. Vam anar al CineBaix a veure “Camí a l’escola”.
Un documental que narra la història real de quatre nens de diferents parts del món, que s’han d’enfrontar diàriament a nombroses adversitats i perills per arribar a l’escola.
Us deixem tot un recull de fotografies de la nostra sortida: