2n: Activitats del 1r trimestre i Nadal
17/12/19Durant aquest 1r trimestre hem treballat molt i ara aquests últims dies estem fent moltes feines relacionades amb les festes del Nadal. Ens ho hem passat molt bé i hem après moltes coses noves.
Si feu clic aquí veureu moltes fotos!
2n: Fem pizza a l’hora de castellà
17/12/19Aquest trimestre a l’hora de castellà hem estat treballant la recepta, i que millor manera que acabar el trimestre fent de súper cuiners.
Hem fet unes masses de pizza boníssimes!
Si feu clic aquí veureu que bé ho vam passar fent-ho!
GUIA DE LECTURA D’HIVERN
16/12/19No hi ha espectacle més bonic que la mirada d’un nen que llegeix. Günter Grass
Per veure els vostres infants llegint aquí teniu unes recomenacions per a aquest Nadal.
Bona lectura!
2n B La Mariona ens explica un conte
16/12/19Avui la Mariona ens ha explicat el conte de la Rateta que escombrava l’ escaleta. Ho ha fet molt be tot i que tenia molts nervis.
Mireu aqui les fotos
Taller d’ Igualtat
13/12/19L’alumnat de 5è us presenta el projecte que han fet en el marc de la formació que ens ha ofert el departament d’educació a professionals, famílies i alumnat. Hem escollit fer un mural sobre dones amb professions per a la seva època considerades de “dones”.
Dones empoderades que van fer molt pel feminisme i la igualtat i que van ser de les primeres en les seves professions en pertànyer a un grup que llavors era d’homes. 8 dones feministes catalanes. Per saber els noms d’elles i on van néixer, si encara són vives o no, que es d’elles… us podeu descarregar l’aplicació de QR per veure-ho, doncs al mural a la presentació de cadascuna d’elles trobareu aquest codi. Esperem que us agradi!
TALLER DE CINEMA A 6è
13/12/19Us presentem el projecte de 6è arrel d’una formació del departament d’educació sobre “Prevenció i detecció de violència masclista”. Dins la formació que es feia per professionals de l’ensenyament, al curs ens van dir de fer un projecte en forma d’activitat per treballar qualsevol aspecte dins aquesta temàtica. Així que conjuntament amb sisè vam decidir fer un curtmetratge i es va escollir el tema de “La roba no té gènere”. El que volíem reivindicar era que la roba no hauria de tenir sexe, o ser roba determinada segons si ets home o dona (dessuadores de Marvel per a nois i dessuadores de princeses per a noies, etc…). A més també volíem que quedés clar que separar la roba en un sistema binari d’homes i dones tampoc es el correcte. Que una persona transgènere ho hagi de passar malament quan va a comprar no els agradava, ni els semblava just. O qualsevol persona que vulgues comprar roba a la secció contrària a la del seu sexe. I aquest es el resultat! DESGENERATS! Esperem que us agradi i el compartiu perquè arribi al màxim de gent possible. Gràcies a totes les persones que de una manera o un altre ho han fet possible.
http://https://vimeo.com/378236707
2n: El Mario ens explica un conte.
13/12/19El Mario ens ha explicat el conte “La Balena”. Ha sigut un conte preciós, molt ben explicat i amb un final sorprenent.
Mario ho has fet genial! Ens han encantat les làmines que ens has anat ensenyant durant tot el conte i el puzle final ha… Llegeix més»
2n: Muntem el Pessebre
13/12/19A l’escola estem muntant el gran Pessebre de l’entrada entre tots els nens i nenes del Pau Vila. Ens està quedant genial! Com cada any! Poc a poc anem omplint l’espai de figuretes. Aquest any nosaltres em fet signes, galls i gallines.
Si feu clic… Llegeix més»
T.C.: Edat Mitjana
11/12/19Un vídeo resum amb 4 preguntes per repassar!!
Aquí us deixem aquest enllaç per acabar el dossier i que també us servirà per repassar i autoavaluar-vos.
També us deixo un altre enllaç amb més vídeos i informació molt interessant….


