VETLLADA 2025

Aquests dies, tota l’escola, hem estat treballant el tema de la cooperació.

Hem fet diferents tallers i reptes en equip i hem après que quan estem junts, col·laborem i ens respectem, tot surt millor.

A més, els de quart , hem anat al Casal d’avis a ensenyar-lis quins jocs de taula juguem  i els de tercer, hem anat al Cucut a cantar unes nadales.

Finalment, hem fet l’actuació de la Vetllada.

Aqui teniu una mostra de com han anat aquestes dues setmanes.

SETMANA TEMÀTICA 2025

RUDOLPH

Rudolph lives at the North Pole with his family. He is a special reindeer. Rudolph is small, and the most important point is that he has a red, bright, big nose. Because of his nose, the other reindeer call him ‘Rudolph, the red-nosed reindeer’ and make fun of him. Rudolph is ashamed of his nose and he doesn’t like to be different, but everything changes when he meets Santa.

Here are some pictures.

RUDOLPH

CASTANYADA 2025

Avui tota l’escola hem rebut una visita molt especial!!

Des del Montseny i carregada de castanyes, la Castanyera ha vingut a celebrar amb nosaltres la castanyada.

Hem fet danses, cantat cançons, hi ha hagut batucada i, sobretot, moltes ganes de gaudir de la festa!!

Agraïm la col·laboració de les famílies que ens han fet un cop de mà en la preparació d’aquesta festa.

Us deixem unes fotos d’aquesta festa tan bonica i plena d’emocions…

 

FOTOS CASTANYADA

COLÒNIES DE 4t

A les colònies ens ho estem passant genial!

Hem fet activitats a la platja, a la piscina, jocs de grup i moments de convivència que ens ha fet riure i gaudir molt.

Estem descobrint nous espais, compartint experiències i, sobretot, fent pinya.

Tots i totes estem molt bé, contents i amb ganes d’explicar-vos totes les aventures.

COLÒNIES DE 4t

Últim dia de colònies de 2n a Mas Banyeres

Després de dos dies amb molta activitat, hem fet de supervivents al bosc i hem pogut gaudir d’un moment més relaxat envoltats de natura. Per acabar, la Faristol ens ha portat els diplomes per haver aconseguit trobar totes les seves fotos. Tanquem unes colònies excepcionals… Llegeix més»

COMIAT 6è

Famílies!

Avui ha estat un dia molt especial i ple d’emocions per a tota l’escola. Acomiadem el curs i als alumnes de 6è.

Hem rigut, cantat, ballat i també plorat… Estem molt felices d’haver compartit tot aquest temps amb vosaltres, sempre sereu una part molt important de la família del Pau Vila. Us desitgem molta sort en la nova etapa que inicieu!

Aprofitem per desitjar-vos bon estiu, ens veiem a la tornada!

FOTOS COMIAT 6è

SORTIDA A LA PISCINA

Avui els nens i nenes de cicle mitjà han gaudit d’una sortida molt refrescant a la piscina.

En primer lloc, els infants han participat en diferents jocs al camp de futbol. Després, han fet una parada per esmorzar i carregar energies. Finalment, i després de posar-se protector solar, han anat a banyar-se a la piscina.

Ha estat un gran matí!

Aquí us deixem algunes fotos.

Sortida piscina 2025