SETMANA DE CARNAVAL
12/02/21Els nens i les nenes de 1r hem gaudit d’una setmana de carnaval molt divertida, amb festa, sortida a la muntanya i moltes activitats!
Aquí podeu veure les fotos de 1r A!
Aquí podeu veure les fotos de 1r B!
Els nens i les nenes de 1r hem gaudit d’una setmana de carnaval molt divertida, amb festa, sortida a la muntanya i moltes activitats!
Aquí podeu veure les fotos de 1r A!
Aquí podeu veure les fotos de 1r B!
Els alumnes de 3r hem participat en el concurs de l’Infok per tal de posar nom a un Nan Satèl·lit Català de telecomunicacions.
L’equip de l’InfoK triarà els deu noms finalistes i sereu vosaltres els que podreu votar, a partir del 17 de febrer, per triar el que més us agradi de tots! Un cop tinguin un nom guanyador, els nens i nenes que l’hagin proposat rebran un premi molt especial!
Us informarem en cas de ser finalistes!!!!
Sóc en Carnestoltes, el Rei dels Poca-Soltes.
Us faig saber que al Pau Vila he arribat
i que l’avorriment s’ha acabat
És hora de fer xerinola, la gresca ja és aquí.
anem-nos a divertir!!
El passat dia 20 de gener vam rebre la visita de l’Àngel i el Miquel, els monitors de Granja Natura. Normalment, són els infants els que viatgen fins a les seves instal·lacions per observar, tocar i conèixer aquests fabulosos animals. Però en aquesta ocasió han… Llegeix més»
Ahir va ser un dia genial a l’escola, han vingut a visitar-nos una serp, una iguana, un mussol, un drac barbut, un gueco, un camaleó, una tarántula i una tortuga.
Els hem pogut tocar i ens han explicat moltes coses interessants sobre aquests animals!
Si feu… Llegeix més»
Ja les teniu aquí!!
Els últims dies de classe hem estat representant i gravant unes obres de teatre a l’aula, ambientades en aquestes dates. Esperem que us agradin tant com a tot@s nosaltres realitzar-les!!
Aprofitem per desitjar-vos una bona entrada d’any!!
Tutores de sisè
OBRA DE SISÈ A
OBRA DE SISÈ B
OBRA DE SISÈ C
Avui ha sigut un dia màgic i ple de moltes emocions, ens ho hem passat molt bé!
Hem vist el concert virtual de Nadal, hem cantat i saltat amb totes les actuacions i hem fet cagar al nostre Tió!
Si feu click aquí podreu veure les… Llegeix més»
ARA SÍ QUE SÍ!!!
Hem arribat al final del trimestre! Ha estat un curs molt diferent i el Nadal a l’escola també, però mantenim l’essència de cada any amb el nostre concert de Nadal!
Avui l’estem gaudint tots a les nostres classes i el volem compartir amb tots vosaltres.
Us desitgem molt bones festes a totes i tots!!
Escola Pau Vila
**Us deixem també un enllaç del vídeo al Drive, per si de cas el Youtube no funcionés
Amb els llibres per amics no et faltarà companyia. Cada pàgina pot ser un estel que et fa de guia. “Joana Raspall
Ja tenim l’escola guarnida i preparada pel Nadal!!
Aquí us deixem un petit recull d’imatges del que hem fet per deixar l’escola ben ambientada, en aquestes festes tan especials…esperem que us agradin!!