Anem a la Biblioteca del Papiol
10/05/21Els nens i les nenes de 1r A hem anat a la biblioteca dos cops aquesta setmana. Un dia a veure la nostra exposició sobre la setmana temàtica i un altre dia a fer una activitat molt divertida on hem vist el funcionament de la… Llegeix més»


