L’ESPAI D’ACOLLIDA

Des que el curs 2021-2022, al tercer trimestre, vingueren al centre infants d’Ucraïna arrel del conflicte que pateix el país, a l’escola Pau Casals de Vacarisses s’organitzà un espai d’acollida per a tot l’alumnat nouvingut i les seves famílies.

Estem parlant d’un total d’onze nens i nenes que participaren en diferents activitats educatives per tal de sentir-se més integrats a l’escola i així començar a adquirir la llengua vehicular: el català.

Ha passat un temps d’ençà, i alguns d’aquests infants ja no hi són, tanmateix n’han vingut de d’altres països, fet que ha generat que es mantingui, i a la vegada es transformi, el recurs.

Enguany continuem treballant amb aquests infants de manera molt més personalitzada, facilitant-els-hi aprenentatges a nivell lingüístic, però també acompanyant-los en el seu procés d’adaptació a l’escola i a la comunitat educativa.

Afegir finalment que volem felicitar els infants de l’espai d’acollida per el gran esforç que estan fent en tots els aspectes.