Documentació de Psicomotricitat: “El Circ”. Per les alumnes de la UAB als Mags i magues.

Des de la UAB ha vingut un grup de quatre alumnes per realitzar una sessió de Psicomotricitat als Mags i magues en la nau de “La Fábrica” de Vacarisses.

El grup està composat per la Melodie Beguerís, l’Albert Cabrera, la Mila Mayoral i l’Anna Valls. La sessió que van preparar era del bloc de continguts psicomotrius de “Moviment”, preparant una sessió de Circ.

El vídeo l’han entregat en forma de documentació: regalant als nens i nenes de l’escola, als mestres i a les famílies aquest magnífic vídeo que mostra com van aprendre i gaudir la classe dels mags i magues d’aquesta classe tan ben preparada pels alumnes del Grau d’Infantil de la UAB.