Les deu sessions de Psicomotricitat de les 48 estudiants de la UAB

Entre el passat novembre i desembre del 2019 vam acollir a un total de 48 estudiants de la Universitat Autònoma de Barcelona que estan cursant el 4t curs (últim de carrera) del Grau d’Educació Infantil. Les estudiants van venir al Pau Casals per realitzar sessions de Psicomotricitat als nens i nenes de l’escola.

Cada grup d’universitàries tria una escola, una classe i una sessió determinada per poder realitzar la seva sessió de Psicomotricitat.

Les preparacions de les sessions van resultar molt maques, estètiques, lúdiques i molt educatives. A més, l’alumnat va estar molt ben acompanyat per totes elles, ja que van saber, en tot moment, com intervenir amb ells i elles. Ajudant-los assolir reptes, escoltant les seves necessitats, observant-los amb cura i estant disponibles per quan ho necessitessin.

En definitiva, estem molt contents d’haver acollit tants i tants grups, ja que entre tots (mestres d’escola, equip directiu, alumnes d’escola, estudiants del Grau i professores de universitat) hem après i gaudit moltíssim de tot aquest procés tan enriquidor per totes les parts implicades.

El procés no ha finalitzat completament. I és que a partir del mes de febrer les estudiants entregaran una documentació pedagògica als “seus” alumnes. Un final molt maco ja que els nens i nenes els hi encanten aquestes documentacions que recullen d’una forma molt estètica tot el que va ser la sessió.