Els sis grups d’estudiants de la UAB entreguen les seves documentacions

Els sis grups d’estudiants de pràctiques de Psicomotricitat del Grau d’Educació Infantil de la UAB han entregat les seves documentacions al grup classe respecte les sessions que els hi van proposar en aquest passat novembre del 2018.

Han sigut moments molt emotius i especials els que vam poder viure amb les seves sessions. Us informem que les documentacions ja han estat entregades, representades, visualitzades, integrades i com no, molt celebrades per part nostra.

Els hi estem molt agraïts/des per la seva feina, la seva implicació amb l’escola, amb els nens i nenes i amb la Psicomotricitat.

Ja sabeu que tant les estudiants com les famílies teniu les portes obertes per tot allò que necessiteu.

Podreu veure cada documentació fent clic en “Fotos” o “Vídeo”

Documentacions de P4 A

En la sessió del Museu Grafi les estudiants van recrear en el SUM de l’escola un Museu. El museu del Grafisme on els alumnes de P4 havien d’experimentar lliurement amb el seu cos els distints tipus de trajectòries i traços en tots els plànols possibles (horitzontal, vertical, inclinat, transparent, fosc…).

En la sessió del Campament d’exploradors els nens i nenes de P4 van viure la història d’un ós que els perseguia i ells, com a bons exploradors havien de resoldre les aventures que els hi esperava en el bosc que hi havia en el SUM de l’escola. Totes aquestes aventures abordaven els continguts d’espai i lateralitat, on vivien en la seva pròpia pell relacions topològiques de: distància, profunditat, amplada, proximitat, llunyania, dreta, esquerra, dalt, baix…

 

Documentacions de P4 B

En la sessió de la Selva el grup d’alumnes de les guineus es van endinsar dintre d’una vertadera selva per treballar continguts referents al Moviment: Saltar, córrer, rodolar, relliscar, girar, transportar…

En la sessió dels Fullets del bosc els alumnes van conèixer a uns fullets força divertits que els han engrescat amb les seves històries a treballar continguts d’espai i lateralitat, on vivien en la seva pròpia pell relacions topològiques de: distància, profunditat, amplada, proximitat, llunyania, dreta, esquerra, dalt, baix…

 

Documentació de 1r A

En la sessió de les exploradores del gel la classe de les llanternes s’han posat en la pell d’unes exploradores que viatgen al Pol Sud en busca d’aventures gràfiques. En aquestes aventures van experimentar ell moviments referents al traç a través de les diferents possibilitats que oferia l’espai gelat del SUM.

 

Documentació de 1r B

En la sessió dels animals del bosc els alumnes de la classe dels telèfons van viure una sessió com autèntics animalons que viuen en bosc del SUM de l’escola. Totes aquestes aventures abordaven els continguts d’espai i lateralitat, on vivien en la seva pròpia pell relacions topològiques de: distància, profunditat, amplada, proximitat, llunyania, dreta, esquerra, dalt, baix…