Projecte SexAfin

Enguany, l’escola Pau Casals participa al projecte d’Investigació SexAfin que promou l’Ajuntament de Vacarisses i gestiona el grup de Recerca AFIN de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Durant dos cursos, prorrogables, es treballarà la salut afectiva-sexual de l’alumnat de 2n, 4t i 6è amb tallers i formació també per a famílies i docents.

SexAFIN, educació afectivosexual i reproductiva a les comunitats educatives és un projecte que té com a objectiu contribuir al desenvolupament d’una educació sexual i afectiva integral que contempla el dret a la salut, la prevenció de violències, la diversitat sexual, l’equitat de gènere, el plaer i el benestar amb la participació de la comunitat educativa dels centres d’infantil i primària i les entitats municipals.

A través de metodologies participatives es generen espais de diàleg on els infants, les persones professionals de l’educació, les famílies i la comunitat poden parlar de les diverses dimensions de la sexualitat, acompanyats de les antropòlogues del Centre AFIN i el personal voluntari de l’associació AIDIS.

Trobareu més informació en aquest enllaç.