La classe de P4B realitza una sessió de Psicomotricitat programada per un grup d’estudiants UAB

Com bé sabeu, la nostra escola es formadora d’estudiants universitaris.

En aquest cas, són un grup de cinc estudiants de magisteri infantil de la UAB, els quals, en la seva assignatura d’Educació Psicomotriu programen i realitzen una sessió real amb infants de 3 a 8 anys. Els seus noms són Paula, Rocio, Alba, Maria i Àlex.

El mateix grup d’estudiants és el que s’encarrega de triar quina escola i quin nivell volen. I van escollir la nostra escola i més concretament la classe de “les llunes” de P4B.

Un dels treballs a fer per part de les estudiants és documentar la sessió, i en aquest sentit van fer fotos i vídeos a més de crear una documentació de cases de palla en volum, on cada casa conté les imatges de cada fase psicomotriu. Aquesta documentació és un treball universitari però, alhora, també és com un “regal” d’aquella sessió per tots els nens i nenes de P4B. Per tant, la tenen a la classe i la poden veure cada dia. Us presentem un carrusel d’imatges de com va ser tot.