Jornada de portes obertes 22 febrer 2022

Per la seva importància a l’hora d’escollir un centre educatiu, malgrat la situació epidemiològica actual, els departaments d’Educació i Salut han decidit mantenir les jornades de portes obertes amb les mesures de protecció i prevenció necessàries. L’objectiu d’aquestes jornades és informar les famílies perquè puguin escollir el centre que considerin més adequat per als seus fills i filles.

Les visites de les famílies noves a l’escola Pau Casals es faran en grups, el dia 22 de febrer de 2022 en dos torns. El primer a les 17:15h i el segon a les 18:00h. Caldrà inscripció prèvia trucant al:

93 828 01 06

La presentació de sol·licituds de preinscripció d’educació infantil (3-6 anys) i educació primària es farà de manera telemàtica del 7 al 21 de març

Trobareu més informació al web de la preinscripció del Departament d’Educació.