TALLER EMOCIONAL

Avui hem finalitzat el taller d’educació emocional que l’Eva, com cada any, ha dut a terme amb l’alumnat de 6è. Ha estat una experiència molt especial que s’ha desenvolupat al llarg de dues sessions plenes de reflexió, participació i emocions compartides.

Durant el taller hem treballat diferents emocions, aprenent a identificar-les, expressar-les i entendre millor com ens fan sentir. Mitjançant activitats dinàmiques, activitats d’expressar què sentim i moments de conversa, l’alumnat s’ha deixat portar pels seus sentiments i han pogut compartir experiències tots plegats en un ambient de confiança i respecte.

La sessió d’avui ha posat punt final a aquest petit però intens viatge emocional. Ha estat un dia molt especial i inoblidable, d’aquells que segur que quedaran guardats per sempre al nostre cor.

Volem agrair a l’Eva la seva dedicació i la sensibilitat amb què ha guiat aquest taller tan enriquidor per a tot l’alumnat de 6è.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut