Bateguem per Figueres des de l’Educació Física – 6è

Els alumnes de cicle superior aquest trimestre han treballat dins l’àrea d’educació física l’Atletisme. Han après que consta de diferents modalitats: curses, proves combinades, salts i llançaments. Han treballat dins les curses les de velocitat, relleus, marxa i de tanques. Dins els salts han fet el d’allargada, triple salt i alçada i finalment l’adaptació a tots els llançaments (pes, javelina, martell i disc).

El projecte d’aquest curs de l’escola és “Bateguem per Figueres”, i pretén celebrar els 150 anys de Figueres com a ciutat i vincular l’alumnat amb la seva ciutat. Dins l’àrea de l’educació física els alumnes han tingut la sort de poder contactar amb el Club d’Atletisme Figueres i gaudir d’una jornada a les pistes de l’estadi Albert Gurb amb professionals de l’esport.

La Jornada va ser una matinal esportiva on van poder provar 5 activitats diferents. Primer l’alumnat van fer un escalfament conjunt i tot seguit es van distribuir en 5 grups. Aquests van anar rotant i practicant les següents activitats: 1. Curses amb tacs de sortida i salts de tanques. 2. Salts d’allargada i triple salt. 3. Marxa. 4. Salt d’alçada. 5. Llançament de javelina.

Va ser un matí on van descobrir moltes coses i van poder treballar conjuntament els alumnes de cinquè i sisè i viure la realitat de l’Atletisme en les pistes de la seva ciutat. Agraïm aquesta oportunitat que ens va donar el Club d’Atletisme Figueres.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut