Aquest dijous 27 de novembre, l’alumnat de tercer va viure una experiència molt especial amb la visita a la Cooperativa La Fageda. Durant l’estada, van poder descobrir de primera mà com s’elaboren els seus productes, conèixer les diferents feines que s’hi duen a terme i entendre el gran valor social i humà d’aquest projecte tan inspirador.
Tot seguit, la sortida va continuar amb una passejada pel bosc de la Fageda d’en Jordà. L’alumnat va gaudir d’una caminada tranquil·la envoltat dels colors càlids i màgics de la tardor, observant la natura, compartint estones amb els companys i respirant aire ben fresc.
Va ser una jornada molt enriquidora, plena d’aprenentatges, descoberta de l’entorn i bons moments compartits que de ben segur recordaran.



