El 17 de juny comença un dels primers terminis per la presentació dels ajuts de menjador i transport escolar pel curs 2020-2021.
ON PRESENTAR LES SOL·LICITUDS?
1. Telemàticament mitjançant la web del Consell Comarcal. El Consell Comarcal oferirà, a les famílies, suport telefònic i telemàtic per ajudar a fer les tramitacions.
2. Només en casos excepcionals, en què la família no pugui dur a terme els tràmits de forma no presencial, s’ofereix la possibilitat de:
· Concertar cita prèvia al Consell Comarcal del Berguedà (tel. 93 821 3553 codi 2) o
· Aportar la sol·licitud i documentació a l’Ajuntament de residència.
En aquests casos caldrà tenir en compte els dies, els horaris, les mesures i el protocol establert per cada entitat.
TERMINIS DE PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUDS
1. Per alumnes ja matriculats:
a. Del 17 de juny al 8 de juliol de 2020, per les presentacions telemàtiques.
b. Del 17 de juny al 6 de juliol de 2020 per cita prèvia al Consell o per portar la sol·licitud a l’Ajuntament.
2. Per alumnes de nova matriculació:
a. Del 9 al 22 de juliol de 2020, per les sol·licituds telemàtiques.
b. Del 9 al 20 de juliol de 2020, per cita prèvia al Consell o per portar la sol·licitud a l’Ajuntament.
TIPUS D’IMPRESOS
– Hi ha 4 models (M1, M2, M3 i M4) i cada model té dos tipus de sol·licitud:
o Renovació de la sol·licitud (declaració jurada que no hi ha canvis).
o Nova sol·licitud o renovació de la sol·licitud amb canvis.
La informació que us adjuntem també l’hem enviat als ajuntaments i demà al matí, enviarem un SMS a les famílies.
Al següent enllaç podeu trobar tota la informació i impresos www.bergueda.cat/educacio . Falta penjar un vídeo explicatiu de com fer el tràmit telemàticament, que demà ja estarà penjat.
Per a qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb nosaltres, tel. 93 821 3553, codi 2.
Informació i resum models curs 20-21
Gràcies per la vostra col·laboració.