Ajuts de menjador i transport escolar curs 20-21

El  17 de juny comença un dels primers terminis per la presentació dels ajuts de menjador i transport escolar pel curs 2020-2021.

ON PRESENTAR LES SOL·LICITUDS?

1.      Telemàticament mitjançant la web del Consell Comarcal. El Consell Comarcal oferirà, a les famílies, suport telefònic i telemàtic per ajudar a fer les tramitacions.

2.      Només en casos excepcionals, en què la família no pugui dur a terme els tràmits de forma no presencial, s’ofereix la possibilitat de:

·         Concertar cita prèvia al Consell Comarcal del Berguedà (tel. 93 821 3553 codi 2) o

·         Aportar la sol·licitud i documentació a l’Ajuntament de residència.

En aquests casos caldrà tenir en compte els dies, els horaris, les mesures i el protocol establert per cada entitat.

TERMINIS DE PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUDS

1.      Per alumnes ja matriculats:

a.      Del 17 de juny al 8 de juliol de 2020, per les presentacions telemàtiques.

b.      Del 17 de juny al 6 de juliol de 2020 per cita prèvia al Consell o per portar la sol·licitud a l’Ajuntament.

2.      Per alumnes de nova matriculació:

a.      Del 9 al 22 de juliol de 2020, per les sol·licituds telemàtiques.

b.      Del 9 al 20 de juliol de 2020, per cita prèvia al Consell o per portar la sol·licitud a l’Ajuntament.

TIPUS D’IMPRESOS

–       Hi ha 4 models (M1, M2, M3 i M4)  i cada model té dos tipus de sol·licitud:

o   Renovació de la sol·licitud (declaració jurada que no hi ha canvis).

o   Nova sol·licitud o renovació de la sol·licitud amb canvis.

La informació que us adjuntem també l’hem enviat als ajuntaments i demà al matí, enviarem un SMS a les famílies.

Al següent enllaç podeu trobar tota la informació i impresos  www.bergueda.cat/educacio . Falta penjar un vídeo explicatiu de com fer el tràmit telemàticament, que demà ja estarà penjat.

Per a qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb nosaltres, tel. 93 821 3553, codi 2.

Informació i resum models curs 20-21

Gràcies per la vostra col·laboració.