TARDES SETEMBRE CURS 2022-23

Tal com va anunciar el Departament d’Educació, l’inici del curs escolar 2022-2023 s’ha avançat al dilluns 5 de setembre.

La mesura té per objectiu racionalitzar el calendari escolar, afavorir l’equitat i facilitar la conciliació familiar. És per aquest motiu que es garantirà mantenir l’horari habitual del curs per a tot l’alumnat.

El Departament d’Educació ha previst que durant el mes de setembre els centres programin activitats de lleure educatiu en la franja horària de tarda per a tot l’alumnat. Aquestes activitats seran gratuïtes i promouran el treball d’habilitats cognitives, socials i emocionals.

L’horari de les activitats de lleure educatiu serà de 15 a 16:30 hores, i en farà la gestió l’empresa que porta el temps de migdia al centre. Per tant, de manera excepcional, el vostre fill/a sortiria a les 13 hores sinó realitzen l’activitat de lleure de tarda.

Per organitzar aquestes activitats, necessitem saber si el vostre fill o filla hi participarà. Així, us demanem que empleneu l’Autorització per a l’activitat ‘Tardes de lleure educatiu’ del mes de setembre i ens la retorneu signada abans del  22 de juny.

Finalment, us indiquem que com que l’escola compta amb transport escolar, la recollida d’alumnes es farà de manera habitual en finalitzar la jornada escolar, a les 16:30 hores.

Escola d’Olvan