ESPECTACLE FESTA ZER

La setmana passada, en motiu de la celebració de la VI trobada de la ZER Baix Berguedà que va tenir lloc a Montmajor, els nens i nenes de les escoles d’Olvan i Montmajor, juntament amb l’equip de mestres, vam presentar l’espectacle PROJECCIONS. Avui, us el compartim perquè pugueu tornar-ne a gaudir.

Segons el diccionari, projectar és “llançar un cos endavant a una certa distància”; és “dirigir un cos sobre una superfície per l’acció de la llum que hi incideix”. També és “ampliar una imatge en una pantalla” o “establir el projecte d’una construcció o creació”.

Totes aquestes coses i moltes més són les que els nens i nenes de Montmajor i Olvan fem amb els nostres projectes.

Pensem, investiguem, descobrim i generem coneixement per avançar. Projectem les nostres idees per crear-ne de noves i, mica en mica, aprendre i entendre les inquietuds que ens desperta el món que ens envolta. Establim bases per continuar construint i creant nous projectes amb els que aprendre.

Amb “Projeccions” volem mostrar una imatge ampliada d’allò que hem après, aprofitant l’oportunitat que ens brinda formar part d’araArt*, que ens ha ajudat a comptar amb l’art per dotar de nous llenguatges allò que volem dir.

Esperem que us agradi!!

Vídeo espectacle

Fotos

*araArt és un programa d’innovació pedagògica impulsat pel Departament d’Educació amb la finalitat de fomentar i posar en valor projectes artístics que es porten a terme en el si d’un centre d’educació infantil, primària o secundària, en col·laboració amb una escola artística, un equipament cultural, o institucions, entitats i associacions artístiques, per promoure l’equitat i la qualitat del sistema educatiu reflectida en la millora de les capacitats i competències de l’alumnat participant.