Esqui 10 I 11 de gener (voluntari)

Us fem arribar la informació del curset d’esquí que organitzem conjuntament amb les escoles de Gironella i Sant Marc.

Si l’activitat és del vostre interès, feu arribar abans del 10 de desembre la inscripció a l’escola.

Recordeu que aquest curset intensiu d’esquí s’ofereix als alumnes de primària… Llegeix més»

XERRADA MOBILITAT SEGURA

Aquesta tarda hem realitzat la xerrada de mobilitat segura amb un 59 % de participació de famílies.
Moltíssimes gràcies per aquest èxit. La Comissió de convivència i l’Escola espera que us hagi agradat i l’hageu trobat interessant.

Aquí us deixem les fotografies
FOTOGRAFIES XERRA I… Llegeix més»

VIDA FAMILIAR

Us adjuntem un link del programa radiofònic “l’essència de viure” ( cadena SER) on en Joan Carles

Folia “recepta” píndoles per ajudar i acompanyar els pares i mares en la vida familiar.

És molt interessant per les famílies.

JORNADA MOTIVACIÓ

Aquest curs tal i com us vam comentar en la reunió inicial tota l’escola té com eix principal per fer diferents projectes d’aula l’alimentació.
Els alumnes de cicle superior amb l’ajuda de les mascotes de l’escola van preparar una jornada de jocs i tast d’aliments al… Llegeix més»

ARRANJAMENT HORT

El passat diumenge 16 de setembre algunes mestres, amics i la família Soler Subirana i la família Canal Pons ens varen venir ajudar.
Aquí us deixem l’enllaç a les fotografies, veureu que el canvi va ser considerable.
FOTOS HORT INICI CURS
Gràcies per ajudar-nos!!.

SORTIDA PRIMÀRIA

Ja tenim aquí la primera sortida per els alumnes de primària. Anirem a Món Sant Benet a la Fundació Alícia a fer algun taller d’alimentació (tema que treballem tot el curs des de les aules).
Adjuntem la informació i autorització per si algú la perd:
Llegeix més»

PAGAMENT MATERIAL ESCOLAR

Teniu tot el primer trimestre (fins el  21 de desembre) per fer la transferència i portar el resguard amb el nom del vostre fill/a a la tutora.
El numero és : ES26-0182-3569-7802-0172-4689
Sobretot poseu el nom de l’alumne.
ALUMNES DE P3 P4 i P5 : 60€
ALUMNES DE… Llegeix més»

VENDA LLIBRES CURS 2018 – 2019

6 de setembre de 17h a 20h.
*El pagament s’haurà de realitzar en efectiu el mateix dia (procureu portar l’import exacte). Podreu  consultar els preus de cada curs a la cartellera.
*El dia de la venda de llibres es pagarà també la quota d’AMPA anual de 30€.… Llegeix més»

Final de curs 2017-18

Hem acomiadat aquest curs amb diferents activitats: esmorzar convidats pels nostres companys/es que fan l’aniversari a l’estiu, el comiat d’alumnes de sisè que comencen al setembre a l’institut, el comiat d’altres companys que canvien d’escola i el comiat de mestres que ja no estaran el… Llegeix més»

Final de curs 2016-17

Hem acomiadat aquest curs amb diferents activitats: esmorzar convidats pels nostres companys/es que fan l’aniversari a l’estiu, el comiat d’alumnes de sisè que comencen al setembre a l’institut, el comiat de mestres que ja no estaran el curs vinent amb nosaltres… i finalment una remullada… Llegeix més»

SOPAR PETITS CUINERS

Com cada any des de fa un temps els alumnes de l’escola ens organitzaran al pati el sopar de nens que realitzem amb ajuda de l’AMPA.
Les famílies que els agradaria assistir han de retornar la butlleta omplerta  abans del 8 de juny.
Escola i AMPA
Llegeix més»

INTENSIVA

Bon dia famílies,
recordeu que demà dimarts 5 de juny les classes són fins les 13h.
Els usuaris de menjador es poden quedar fins les 15h.
Els alumnes que marxen en taxi marxen a les 13h i els del autobús de Cal Rosal a les 14h.

Premiats del concurs de dibuix

Coincidint amb el dia mundial del reciclatge, el comitè ambiental, juntament amb l’alcalde,  han fet l’entrega dels premis als guanyadors de cada categoria del concurs per fomentar la recollida selectiva al poble. En l’acte també han presentat el cartell que es penjarà per Olvan i Cal Rosal amb… Llegeix més»