CASTANYADA

Som a la tardor i celebrem la castanyada!!!
Per a poder-ho portar a terme, demanem la vostra col·laboració amb 1€ si sou membres de l’AMPA.
– El dimecres 30 a la tarda farem els panellets a les classes i demanem la col·laboració de les famílies d’alumnes d’educació… Llegeix més»

LLIBRES I PAGAMENTS

Com aquest curs hi haurà alguns canvis en els pagaments de curs hem decidit conjuntament amb l’AMPA fer-vos arribar un calendari amb totes les despeses d’aquest curs 2019-2020.
Un dels canvis importants és que els llibres es pagaran per transferència bancària ABANS DEL 6 DE SETEMBRE.… Llegeix més»

EXTRAESCOLARS CURS 2019-20

Bona tarda a totes les families de l’escola d’Olvan,

Un any més des de Xalem us volem presentar les activitats extraescolars pel nou curs 2019-2020!!

Us enviem l’horari perquè pugueu ajustar les agendes i el full d’inscripció per aquelles activitats que us vulgueu apuntar!

🔔FUNCIONAMENT🔔
Inscripció: teniu fins el 31… Llegeix més»

HORT A L’ESTIU

Benvolgudes famílies:

Ja heu vist com tenim de preciós l’hort!!! Perquè continuï així i poder gaudir dels fruits cal la vostra col·laboració els mesos de vacances d’estiu. Ja veureu que tal i com està és molt fàcil i els nens gaudiran de la recollida!!!

Envieu un correu… Llegeix més»

ACTIVITATS 14 JUNY

Bon dia,
Us fem arribar dos comunicats de l’AMPA d‘activitats pel dia 14 de juny a la tarda: la caminada popular solidària i el sopar de nens s’ha donat el full imprès al vostre fill/a perquè us pugueu apuntar.

cartell caminada

Esperem que hi pugueu… Llegeix més»

TROBADA ZER

Benvolgudes famílies,
Us adjuntem la informació de la trobada de ZER que es farà el divendres 7 de juny al local del Comú de Montmajor, cal que retorneu a la vostre tutora el paper que donat al vostre fill/a amb el número d’assistents a la trobada… Llegeix més»

TALLER DE TEATRE SOLIDARI

El proper divendres 31 de maig, de 15 a 17h, es realitzarà a l’escola d’Olvan un taller de teatre per a totes les edats.  🎭🎭
La inscripció és de 3€ i els diners recaptats aniran íntegrament destinats a la família de la nostra escola que té un… Llegeix més»

ROBÒTICA FEMENINA

Només cal fer una ullada a la llista d’inscripcions de robòtica per adonar-se que un percentatge molt petit de l’alumnat és femení. Aquesta dada no és nova per nosaltres, igual que no ho és en les carreres científiques i tecnològiques on  les dones també estan… Llegeix més»

COL·LABORACIÓ

Benvolgudes famílies,
Tenim un infant de l’escola hospitalitzat des de fa unes setmanes a Barcelona.
Ja que no podem fer que passi el que tots/es voldríem, que es posi bé de seguida, pensem que, a part de les mostres de suport que els anem fent arribar, una… Llegeix més»