ESPORT BLANC

Des de l’escola us informem que aquest curs 20-21,  donades les circumstàncies, la nostra ZER ha decidit declinar la participació al Programa Esport Blanc Escolar (EBE) pels següents motius:
– Pensem que donades les dificultats que estem tenint en la gestió de la pandèmia als nostres centres, no considerem necessari assumir els riscos que comporta l’activitat sense tenir a les nostres mans els protocols clars del seu complet desenvolupament.
– El Consell Comarcal, que és qui paga el transport, no ens pot garantir el trasllat a les pistes en grups bombolla tal i com estem organitzats i tal i com ens dictamina el departament d’ensenyament segons les indicacions i recomanacions de salut.
– Els nostres centres disposen de poc personal per atendre la diversitat de criteris de participació que podeu tenir les famílies a l’entorn d’aquest programa i per tant només podem garantir l’atenció a tot l’alumnat quedant-nos al centre.
– Som partidaris de respectar el que ens han recomanat des de l’inici de curs, pensem que és un gest de responsabilitat i de respecte envers les persones que estan patint i lluitant contra la pandèmia, no considerem ètic saltar-nos els protocols en aquests moments per molt que creguem en el programa i en unes altres circumstàncies som els primers de defensar-lo.
Confiem en que les coses canviïn de cara al curs vinent i ens hi acollirem com hem fet sempre perquè creiem en el programa i sabem que és un benefici i una oportunitat pel nostre alumnat.
Esperem que entengueu la nostra postura envers el programa.
Qualsevol dubte que tingueu el podeu demanar a la direcció del centre.
Moltes gràcies
Equip Directiu