Visita a la escuela CEIP España de Melilla.

En Febrero del 2023, dos mimebros del equipo directivo de nuestro centro, fueron al colegio CEIP España de Melilla, un colegio que se está iniciando en el mundo de las Comunidades de Aprendizaje. Esta visita estuvo dedicada a la formación del profesorado y ayudar a implementar las Actuaciones Educativas de Éxito de manera adecuada, aprovechando nuestra experiéncia en este ámbito.

Visita a l’escola CEIP España de Melilla.

El febrer del 2023, dos membres de l’equip directiu del nostre centre, van ser al col·legi CEIP España de Melilla, un col·legi que s’està iniciant en el món de les Comunitats d’Aprenentatge. Aquesta visita va estar dedicada a la formació del professorat i ajudar a implementar les Actuacions Educatives d’Èxit de manera adequada, aprofitant la nostra experiència en aquest àmbit.