TEATRE: LA CAPUTXETA VERMELLA

Hola famílies!

El divendres 11 de juny els nens i nenes de la classe dels Peixos i Dofins van poder gaudir d’una bona estona veient l’obra de teatre que els i les alumnes de P5 havien preparat.

L’obra de teatre escollida va ser el conte de “La Caputxeta Vermella”. Els taurons i les taurones portaven dies assejant a la classe perquè quedes un bon espectacle. Aquell divendres es van disfressar i maquillar i van sortir a donar-ho tot! Tot infantil va gaudir molt i P5 va rebre un bon aplaudiment!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut