Sortida a l’hort de Torrebonica

Dijous, les nenes i nens de P5, van visitar l’hort de Torrebonica. Allà van poder fer un espantaocells, conèixer diferents arbres fruiters i herbes aromàtiques, plantar tomaqueres i utilitzar alguna eina de l’hort.
En definitiva, un dia envoltats de natura que van gaudir moltíssim!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut