PLA OBERTURA CENTRES EDUCATIUS

Benvolgudes famílies de l’escola,

Fa uns dies el Conseller d’Educació, el sr. Josep Bargalló, va informar, en roda de premsa, de les instruccions per a la reobertura de les escoles.

Des de la direcció estem elaborant el Pla d’Obertura de la nostra escola, seguint les instruccions donades pel Departament d’Educació.

L’obertura s’iniciarà quan entrem en fase 2, previst per la setmana del 8 de juny fins el 19 de juny, però variable en funció de l’evolució de la pandèmia del COVID19.

El retorn a l’escola serà VOLUNTÀRI per part de les famílies, i les mestres seguirem com fins ara amb el treball online amb tot l’alumnat.

L’escola atendrà l’alumnat dels diferents cursos:

EDUCACIÓ INFANTIL (P3, P4, P5): De 9h a 13h. Només per l’alumnat, les famílies dels quals, no puguin fer-se càrrec dels fills/es per incompatibilitat laboral. Les tutores es posaran en contacte amb vosaltres.

1r, 2n, 3r, 4t i 5è de PRIMÀRIA: Es realitzaran tutories individualitzades o en grups reduïts. Les tutores es posaran en contacte amb vosaltres per concertar cita prèvia.

6è de PRIMÀRIA: Acció educactiva presencial i acomiadament final d’etapa en grups reduïts. La direcció es posarà en contacte amb vosaltres.

La setmana vinent, quan el Pla estigui informat en Consell Escolar i aprovat per la Inspecció, el publicarem a la web més detalladament.

Us saluda,

La direcció