P3: Última setmana del 2n trimestre!

Aquesta setmana ha estat molt intensa pels nens i nenes de P3.
Va començar amb la sortida a Dosrius dilluns i hem seguit amb moltes activitats a l’aula.

Hem pintat amb xocolata🍫,hem fet ous de Pasqua que han desaparegut de la classe i hem hagut de buscar-los 🔎 pel pati, hem fet la mona 🍩 i l’hem menjat😋 i per últim, hem celebrat les jornades esportives 🥇a tota l’escola!

Us deixem tot un reportatge de fotos perquè ens pogueu veure ben enfeinats!

Ara si, a gaudir d’unes merescudes vacances!

!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut