ÉS ANY DE SOMNI, SOMIEM: Personal no docent

Aquest curs 2021-2022 la nostra Comunitat d’Aprenentatge somia per cinquena vegada!

Somiem quina escola volem: Sempre pensant en un futur ple d’oportunitats per tots i totes!

Ja han començat a venir persones a l’escola i han dipositat el seu somni al nostre tren!

El Zakariya mestre d’àrab; la Regidora d’educació Teresa Ciurana i el seu assessor Rafa Homet; i la Lídia, coordinadora ELIC del Servei Educatiu del Vallès Occidental; la Montse (administrativa) i el Josep (conserge) que tant ens ajuden dia a dia, el personal de menjador i el cuiner, etc.

Us animem i us convidem a que vingueu a l’escola a omplir de somnis i altes expectatives tots els vagons del tren!!!

SOMIEM BEN ALT!!!