CONCERT DE NADAL 2020

Benvolgudes famílies de l’Escola Mare de Déu de Montserrat:

Aquest any el concert de Nadal s’ha adaptat a la situació actual que estem vivint.

Així doncs, clicant l’enllaç podeu gaudir de les actuacions nadalenques dels vostres fills i filles.

https://youtu.be/3tkCZDvXers

Moltes gràcies per la confiança i l’esforç que heu fet durant aquest primer trimestre, sense vosaltres no hagués estat possible!

Bones festes i Feliç any nou!

Equip Directiu

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut