Aprenem ortografia de manera divertida! Feu un comentari / Per BegoS / 5 de novembre de 2020 / 3r General Portada Primà ria / 3r, català , comunitat d'aprenentatge, Escola Mare de Déu de Montserrat, ortografia Els nens i nenes de 3r ens encanta l’ortografia! 😀 Treballem per parelles per aprendre com s’escriuen les paraules d’ús habitual. Cada dia durant 15 minuts treballem l’ortografia de manera divertida i això fa que ens engresquem molt!!!! És un projecte d’escola molt divertit!!