Aprenem ortografia de manera divertida!

Els nens i nenes de 3r ens encanta l’ortografia! 😀

Treballem per parelles per aprendre com s’escriuen les paraules d’ús habitual. Cada dia durant 15 minuts treballem l’ortografia de manera divertida i això fa que ens engresquem molt!!!!

És un projecte d’escola molt divertit!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut