Anem a buscar el Tió Feu un comentari / Per SaraL / 18 de desembre de 2021 / General Infantil Portada Hola famílies, Com ja sabeu aquest dilluns, els grups de EI3, EI4 i EI5 hem anat al parc del barri a buscar el Tió de Nadal. Ens ha fet molt bon dia, i hem pogut jugar amb la sorra i al parc. Hem gaudit molt!