3r a Catalunya en Miniatura

El passat 27 d’abril els i les alumnes de 3r vam visitar Catalunya en Miniatura i ens va encantar, ja que vam poder veure els edificis, monuments i pobles més importants de Catalunya.

També vam realitzar un circuit d’aventures pels arbres i ens vam tirar per tres tirolines! Va estar genial!!!!

Mireu quines fotos més boniques! cui

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut