I5

MINIMONS DE TARDOR

Hola famílies, Durant aquest mes d’octubre les classes de EI3, EI4 i EI5 s’han guarnit de tardor. A cada classe hi ha un racó amb imatges d’aquesta estació, safates amb fulles, pinyes, castanyes, bolets… i contes. Aquest curs també hem pogut aprendre a través del MINIMON DE LA TARDOR on s’han trobat teles, peces soltes, […]

MINIMONS DE TARDOR Llegeix més »

Més fòssils!

Avui hem trobat ossos de dinosaure congelats i hem hagut de pensar com fer-ho per recuperar els ossos sense que es trenquin. Hem tingut totes aquestes idees: – Donar cops al gel. – Utilitzar la sal per desfer el gel. – Utilitzar l’aigua calenta. – Posar el gel al sol. Després de provar-ho tot, finalment

Més fòssils! Llegeix més »

TEATRE: LA CAPUTXETA VERMELLA

Hola famílies! El divendres 11 de juny els nens i nenes de la classe dels Peixos i Dofins van poder gaudir d’una bona estona veient l’obra de teatre que els i les alumnes de P5 havien preparat. L’obra de teatre escollida va ser el conte de “La Caputxeta Vermella”. Els taurons i les taurones portaven

TEATRE: LA CAPUTXETA VERMELLA Llegeix més »

Volcans!

I per fi ha arribat el gran dia!! Després d’investigar els volcans i veure què necessitàvem per fer aquest experiment, ens hem decidit a crear els nostres volcans! I avui, ens ha tocat dur a la pràctica tot allò que portàvem tant de temps preparant. Tota una experiència!

Volcans! Llegeix més »

Museu Paleontològic

Dijous 3 de juny, els taurons de P5, vam poder visitar el museu paleontològic de Sabadell. Allà ens van explicar com fer excavacions, com es tracten els fòssils que es troben i vam conèixer el Titanosaure. Ens va agradar moltíssim!! Després  de la visita al museu, vam anar al parc de Can Gambús a acabar

Museu Paleontològic Llegeix més »

Nebulae P5

Hola famílies, El passat divendres, 28 de maig, els nens i nenes de P5 van anar a Nebulae, un centre de Terrassa que els va permetre experimentar amb tots els sentits diferents propostes de joc: Construccions, joc simbòlic, espai de llum, psicomotricitat i art. Com podeu veure a les fotos, ho van gaudir moltíssim!

Nebulae P5 Llegeix més »

Escola Natura

El passat divendres, 21 de maig, els nens i nenes de P5 van poder visitar l’escola de Natura de Terrassa. Allà van poder observar, tocar i alimentar a diferents animals. Tota una experiència!

Escola Natura Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut