Tertúlia feminista dialògica

Avui comencem tertúlia feminista dialògica amb les mares de l’escola.

Reflexionar juntes com identifiquem les bones relaciones ans ajuda a projectar amb els fills i filles com aprenem a escollir les bones amistats en les nostres relacions.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut