Tertúlia feminista dialògica Feu un comentari / Per Escola Mare de Déu de Montserrat / 2 de febrer de 2024 / General Portada Avui comencem tertúlia feminista dialògica amb les mares de l’escola. Reflexionar juntes com identifiquem les bones relaciones ans ajuda a projectar amb els fills i filles com aprenem a escollir les bones amistats en les nostres relacions.