SANT JORDI

A l’escola, com cada any, hem celebrat la festa de SANT JORDI tot realitzant diferents activitats.

L’alumnat de 6è va muntar les tres tradicionals parades de venda de roses, llibres i punts de llibre per tal de recaptar diners pel seu viatge de final d’etapa.

Els nens i nenes de cicle mitjà van visitar la llar d’avis per oferir-los un concert d’Espiccats. Entre el públic hi havia tant els avis com els nens i nenes de la llar d’infants. Tots van gaudir molt de les audicions.

A la tarda va ser el moment de fer la celebració més literària amb els Jocs Florals. Tot l’alumnat de primària havia preparat poemes i textos narratius i aquest dia es van donar a conèixer els finalistes i guanyadors del concurs. Aprofitem per felicitar a tots els participants pel seu treball, esforç i els animem a continuar descobrint l’art de l’escriptura.

Per últim l’alumnat de 2n ha representat la llegenda de Sant Jordi per tots els nens i nenes de l’escola. Cal dir que ha estat una representació molt treballada i el resultat ha estat tot un èxit. Els companys d’escola han gaudit d’allò més i han quedat bocabadats amb l’actuació dels seus companys.