REPTE de 2n: “ LA LLEGENDA DE SANT JORDI ”

Els alumnes de 2n, per celebrar la Diada de Sant Jordi, van realitzar el seu repte:

Representar l’obra de teatre “ Sant Jordi despistat i la princesa valenta” .

Aquest any, a tots els alumnes de l’escola,  els ha quedat clar que les princeses són tan o més valentes que els cavallers.

Pensem que el teatre és un excel·lent instrument per motivar l’alumnat, atendre la diversitat i consolidar l’esforç, la il·lusió i la solidaritat com a element fonamental per assolir objectius col·lectius. Lògicament, a través del repte treballem competències tan fonamentals com les lingüístiques, entre moltes altres.

Cada alumne tenia un personatge, havia de memoritzar el seu paper i disfressar-se amb allò que tinguessin per casa i que els ajudés a representar el seu personatge. Imaginació al poder!

Esteu a punt per veure els nostres artistes??

2n A           2n A

2n B