PREINSCRIPCIÓ I VISITA GUIADA

Preinscripció per al curs 2020-21

Per formalitzar la preinscripció del vostre fill/a us heu de dirigir a la secretaria de l’escola els dies 24, 26 i 31 de març de 9:15h a 14h i de 14:30h a 16:30h amb la documentació que relacionem a continuació:

• Fotocòpia de totes les pàgines emplenades del llibre de família.
  • Fotocòpia del DNI de la mare/pare o tutor/a.
  • Fotocòpia del DNI de l’alumne/a. En el cas que no en tingui o l’adreça no sigui correcte heu de portar el full d’empadronament expedit per l’Ajuntament.
  • Fotocòpia de la targeta sanitària de l’alumne/a.

Visita guiada

Els pares que heu de preinscriure als vostres fills per al curs 2020-21 podeu venir a conèixer l’escola el proper divendres 13 de març a les 17h.  L’equip directiu us explicarem els trets generals del centre i podreu veure les instal·lacions.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *