Confinart!

Aquests dies de confinament fa que siguem més creatius i convida a fer reptes. Segurament  ja haureu vist el repte Tussen Kunst &Quarantine, un repte iniciat des d’Holanda, que ens convida a imitar una pintura famosa utilitzant objectes que tinguem a casa.

El coneixeu, oi?

Doncs bé, vam pensar que seria una proposta molt divertida per als alumnes del cicle mitjà, una activitat que a la vegada promou la creativitat de tots els de casa, nens i nens, mares i pares, àvies i avis,… fins i tot podem convidar a les nostres mascotes a participar i també coneixem grans obres d’art de la història.

El nens i nenes del cicle mitjà es van engrescar i van enviar-nos unes super obres d’art, són xulíssimes!!

Aquí us les deixem per a que les veieu i en gaudiu. Si us animeu, ja ho sabeu!!! Les podeu enviar al correu de l’escola i les publicarem també!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *