Al Cicle Superior treballem el reciclatge

Els alumnes de cicle superior estem portant a terme diferents activitats per conscienciar sobre la necessitat de reduir la quantitat de residus. Ens hem endinsat més en aquest tema perquè aquest any ens han convidat a participar en un projecte del Camp d’Aprenentatge (CdA) del Bages.

Junt amb els mestres del CdA vam aprendre a reutilitzar l’oli fent-ne sabó. El mateix dia una periodista aprofità per fer-nos una entrevista sobre tot aquest treball que fem a l’escola. La notícia ha sortit publicada en diferents mitjans de comunicació.

La podeu veure a: Regió 7 (1), Regió 7 (2), Vilaweb, CCMA, NacioDigital, Canal Taronja.