A l’escola celebrem el dia de la Música!

Avui és el dia de Santa Cecília, el dia internacional de la música. I com cada any, ho celebrem amb diferents actuacions per part de l’alumnat i dels/les mestres de l’escola.

Després de fer una breu demostració i explicació dels diversos instruments que sonarien, els nens i nenes de 3r i 4t ens han tocat diferents peces musicals. Han tocat instruments com els violins, violes i violoncels, que tant els més petits com els més grans, hem gaudit. I no s’acaba aquí! Els mestres de música ens han tocat diferents peces i l’alumnat els ha acompanyat cantant!

I sabíeu que a l’escola tenim petits músics?! És per això, que hem acabat amb l’actuació de diferents alumnes que ens han tocat una obra amb l’instrument que dominen.

Feliç dia de la música!