Fem calaveres de sucre!

Aquest dijous dia 31 d’octubre a la classe de tercer vam portar a terme el taller de calaveres de sucre amb la col·laboració de la mare de la Mia. Ella ens va ajudar a conèixer la seva cultura en relació a aquesta festa al ser… Llegeix més»

Aprenem i juguem!

En la classe de tercer aprenem les diferents formes geomètriques mitjançant el joc del “Twister” modificat a la geometria. Els alumnes i les alumnes van conèixer les diferents figures diferenciant colors i formes, alhora que van identificar els elements del cos (utilitzant les seves mans,… Llegeix més»

Fruits de tardor

Per l’arribada de la tardor a classe del coneixement del medi natural alguns nens van portar elements (fruits, fruites, fongs…) que varen trobar al bosc i als horts, com ara: carbasses, castanyes amb l’eriçó i sense,pinyes, nous, ametlles, bolets, d’entre altres.
Mentre apreníem i coneixíem els… Llegeix més»

Les nostres primeres colònies

MU E PASAT MOL BE JUGAN AM ALS MEUS AMICS.
EJUGAT AMB AMBAL PBABLO DE TERSE3 I EL JERAR DE PRIME. JUGABAM AL PILLAPILLA.
GUILLEM

BAX ANA A LA DISCO. ALA DISCO BAX BALLA AM ALS MEUS AMIS.
JOEL
MU E PASAT MOL BE PARCE EM FET MOLS JOCS .… Llegeix més»

Sortida Can Duran

Data: 18-09-2019
LA VEREMA
A finals d’estiu es fa la verema. La verema és la recollida del raïm per premsar-lo i fer-ne vi o cava. L’arbre del raïm es diu cep.
Hi ha dos tipus de raïm: el blanc i el negre, aleshores podem fer vi blanc, vi… Llegeix més»

Roques i Minerals

La classe del silenci salvatge hem dicidit començar a estudiar les Roques i Minerals.
La diferència entre  una roca i un mineral és que una roca esta formada per més d`un mineral i un mineral es un sòlid format per elements químics.
Hi ha tres tipus de… Llegeix més»

Ja hem sortit d’ Andorra!

Ja portem uns quants dies fent uns quants recorreguts per complir el repte d’aconseguir recórrer els 2.699 Km que fa el GR més llarg d’ Espanya ( Andorra-Tarifa).
Aproximadament portem uns 77Km. Ja hem sortit d’Andorra. Estem a Coll de Nargó, a la comarca de l’Alt… Llegeix més»