Etiquetes Masroig Vi solidari’18

Com cada any hem participat en la decoració de les etiquetes del vi que s’oferira durant la FIRA Masroig solidari del dia 2 de juny.

La Fira Masroig Vi Solidari, una iniciativa que organitzen set cellers del Masroig en col·laboració amb l’Obra Social de Sant Joan de Déu amb l’objectiu de recaptar fons per a la investigació del càncer infantil.

Aquest any com a novetat i en agraïment, el “Masroig Vi solidari” a les escoles que participen en la il·lustració de les etiquetes de les ampolles, regalen butlletes a tots/es els/les alumnes per participar en el sorteig de 3 entrades dobles a Port Aventura.

Les butlletes les omplirem des de l’escola i les dipositarem el dia de la fira en una urna exclusiva per al sorteig de les escoles.
Si sou la família afortunada ja us avisarem.

Esperem que us animeu i hi aneu.