Taller de conscienciació “L’esport i la discapacitat intel•lectual”

Com a centre del Pla Català de l’esport, el Consell Català de l’Esport ofereix diferents tallers i activitats. El passat dimarts 28 de gener, van venir a fer un taller que té com a objectiu realitzar una acció de conscienciació i coneixement de l’esport en les persones amb discapacitat intel·lectual. Per tal d’aconseguir una inclusió en tots els àmbits primer necessitem que tothom conegui les característiques i capacitats reals de les persones sense tractar la discapacitat com un tema tabú ni com a tema especial.

L’activitat va consistir en una xerrada dinàmica i una part pràctica.

• A la xerrada es va comptar amb la col·laboració d’un esportista amb discapacitat intel·lectual amb qui es pretenia conscienciar a l’alumnat de la capacitat esportiva de les persones amb discapacitat intel·lectual i del valor de la inclusió i el respecte en l’esport.

Pel que fa la part pràctica, els alumnes van poder viure en primera persona la manera d’actuar, de fer i de jugar de les persones amb discapacitat intel·lectual.