Treballem l’Orientació amb la Cameta Coixa

Aquest curs comencem a treballar un Projecte de col·laboració amb l’Associació la Cameta Coixa de Miravet. Des de l’àrea d’Educació Física, i tenint en compte el currículum del Departament, treballarem l’Orientació amb els alumnes amb el suport d’aquesta Associació. Durant aquest curs iniciarem aquest treball amb els alumnes de Cicle Mitjà i Superior de l’escola i el curs vinent ho traslladarem poc a poc a la resta de nivells.
Aquest dijous 20 de març, vam realitzar una primera sessió que va consistir en:
1. Coneixement teòric d’un mapa topogràfic i saber situar-se en ell.
2. Conèixer conceptes essencials per moure’ns per la muntanya: nord, sud, est i oest.
2. Comprendre la varietat de llegendes, dibuixos i simbologies en un mapa de muntanya.
3. Pràctica exterior pels voltant del poble per cercar les valises que estaven amagades.
La veritat és que els alumnes van xalar de valent i van aprendre molt sobre com situar-se i, a més, ens vam posar en forma, quina gran caminada que vam fer!
Us compartim algunes imatges del dia d’ahir i aprofitem per donar les gràcies al Josep Benaiges i Josep Fabregat, membres de la Junta de la Cameta Coixa, per la gran ajuda i el treball que van preparar i la coordinació que hem fet durant tot aquest curs perquè aquest dia sortís rodó.
Properament realitzarem una altre sortida per seguir treballant l’Orientació per la muntanya. Seguim!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut